«Ш дыбысы»
Білім беру саласы: Қатынас. Шығармашылық
Оқу іс-әрекеті: Сөйлеуді дамыту. Жапсыру.
Тақырыбы: «Ш дыбысы»
Әдіс-тәсілдер: Көрсету, түсіндіру, сұрақ-жауап,
Көрнекілік: Слайд, айна, желім, таяқшалар, суреттер т.б
Мақсаты: Балаларға артикуляциялық жаттығулар тыныс алу, саусақ жаттығуларын жасай отырып ш дыбысының дұрыс артикуляциясын анықтау. Ш дыбысының жеке түрінде, буында сөзде дұрыс анық айтуға үйрету, сөдік қорын молайту.
Сөздегі дыбыстарды ашық айтуға үйрету. Есте сақтау, ойлау қабілеттерін дамыту. Балаларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Билингвалды компонент: дыбыс-звук, қоян-заяц, волк-қасқыр, тышқан-мыш, бақа-лягушка.
Оқу қызметінің технологиялық картасы
ОІӘ | Тәрбиешінің іс-әрекеті | Балалардың іс әрекеті | ||||||||
Мотивациялық қозғауыш Ұйымдастыру-іздестіру | Балалар сендердің көңіл күйлерің қалай? Ендеше бір-бірімізге жылы лебізімізді білдірейік.
Біз ерекше баламыз Айтқан тілді аламыз Достарымды көргенде Қуана қарсы аламыз Қайырлы таң балалар Шамамен сырғып келетін Шана, конький тебетін Аққала жасап ойнайтын Бұл қай мезгіл деп ойлайсың? Олай болса қыс, мезгілінің қандай ерекшеліктерін білесіңдер -Өте дұрыс айтасыңдар -Ендеше боран соққанды қимылмен көрсетейік. Қатты аяз болып қолымыз тоңғанда не істейміз? -Қыс айларын тап беріңдерші? -Балалар мен сендермен бірге «Ш дысыбысының үйі» ойынын ойнағам келіп отыр . «Ш» дысыбысы өте биік, көп қабатты үйде тұрады екен. Бұл үйде орман аңдары түлкі, қасқыр, аю, бақа, қоян, тышқан тұрғысы келеді екен. «Ш» дысыбысының әр қабытындағы бөлмелерінің өз тапсырмалары бар екен. -Балалар біз осы үйде тұрғысы келетін аңдарға көмектесеміз бе? -Олай болса тышқанды ең жоғарғы қабаттағы бөлмеге орналастыру үшін сол бөлменің тапсырмасын орындайық. 1. Тапсырма Артикуляциялық жаттығулар «Ғажайып гүл» Тапсырмалар арт. жаттығулар
-Балалар «Ш» дысыбысының зәулім үйінің бірінші тапсырмасын орындап тышқанды бөлмеге орналастырдық. Енді бақаны орналастырымыз. Жұмбақ Қыста үйге кірмейді Көктем түссе жүрмейді Қыста да, жазда да бір түсті -шана ,шырша сөздері қандай дыбыстан басталып тұр екен. -Қане балалар осы «Ш» дысыбысының кескінін еске түсіріп көрейікші. «Ш» дысыбысын ауады жазып көрейікші. Алдарында түрлі-түсті құмдар тұр соған жазып көрейік. Келесі бөлмеге қоянды орналастырамыз. -Келесі тапсырманы орындайық. Тіл ширату -Ша, ша, ша жерде жатыр алаша Ша, ша, ша алашамыз тамаша Ші, ші,ші біздің бала бірінші Ша, ша, ша –ойын тамаша Шу, шу,шу-шашылады шашу Үш, үш, үш бойға жинап күш Аш,аша,аш ұшып келді қарлығаш. -Келесі бөлмеге түлкіні орналастыру үшін келесі тапсырманы орындайық Дидактикалық ойын «Кім тапқыр» Шарты: Шеңбер бойындағы түлі суреттер арасынан «Ш» дысыбысының бар суреттерді тұсына қыстырғыштарды қыстырады , атайды. Жарайсыңдар балалар қасқырдың да тапсырмасын орындап өз бөлмесіне орналастырдық. (бой сергіту) Музыка ырғағымен Қасқырды орналастыру үшін келесі тапсырманы орындап көрелік Ең соңғы аюды орналастыру үшін «Ш» дысыбысының ең соңғы тапсырмасын орындайық. -Аңдарға жеке-жеке үй жасау. Жасап көрсету Есік қағылып топқа аю кіреді. Салематсыңдар ма балалар! Мына сыйлықтарды «Ш» дысыбысының үйшігінде тұруға көмектескендерің үшін сендерге рахмет ретінде бақа, қоян, түлкі, тышқан, қасқыр, аю сендерге беріп жіберді. Балалар рахмет сендерге бізге көмектескендерің үшін. Сау болыңдар балалар деп аю шығып кетеді. Билингвалды компонент: дыбыс-звук, қоян-заяц, волк-қасқыр, тышқан-мыш, бақа-лягушка. -Міне балалар біз «Ш» дысыбысының зәулім үйіне бақаны, тышқанды, қасқырды, аюды қоныстандыруға көмектестіңдер Сендерге бүгінгі сабақ ұнады ма? Не істедік? Несімен ұнады? Не жасаған ұнады? | Жақсы Қыс 3 ай бар Желтоқсан, қаңтар, ақпан Балалар қимылмен қайталайды Желтоқсан, қаңтар, ақпан -Ия Балалар қайталайды Суреттерді тапты Сергіту сәті жасалды Үйді жапсырды Қайталайды -Ия -Ойындар ойнадық, үй жапсырдық -Тапсырмалар орындадық |
Күтілетін нәтиже:
Білуі: «Ш» дысыбысын дұрыс айтты
Меңгеруі: «Ш» дысыбысын меңгерді
Жасай алуы: ойындарды дұрыс ойнай алды.