ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҰМЫСТАР - «Ақбөпе» бөбекжай-бақшасы http://aqbope.moiynkum.kz/ ru ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҰМЫСТАР - «Ақбөпе» бөбекжай-бақшасы DataLife Engine Педагогтар http://aqbope.moiynkum.kz/dstemelk-zhmystar/erteglkter/80-pedagogtar.html http://aqbope.moiynkum.kz/dstemelk-zhmystar/erteglkter/80-pedagogtar.html Бірлік ауылы

«Ақбөпе»бөбекжай-бақшасының

АННОТАЦИЯСЫ


 



Бөбекжай-бақшасының меңгерушісі

Байланыс нөмері

-


Саурыкова Нурбиби Елубаевна

87052078884

Бөбекжай-бақшасының мекен – жайы

-

Бірлік ауылы, О.Исабеков көшесі №64

Бөбекжай-бақшасының статусы

-

МКҚК бөбекжай-бақшасы

Бөбекжай-бақшасының пайдалануға берілген жылы

-

1985 жыл

Күрделі жөндеуден өткен уақыты

-


Күрделі жөндеу жұмыстары 2012 жылы  8 000 000 млн.теңгеге жүргізілді.

Жобалық сыйымдылығы

-

140 орын

Бөбекжай-бақшасының ғимараты

-



Бөбекжай 2     қабаттан тұрады.

Жылу жүйесі – Автономды, қатты отынмен  жылытылады

Электр жүйесі –Орталықтандырылған 

Оқыту тілі

-

Қазақша

Тәрбиеленушілер саны:

-

 140 бала

Педагогтардың жалпы саны

-


Педагогтардың жалпы саны –21

Кіші қызметкерлер

-

 Кіші қызметкер - 21

Ыстық тамақпен қамтылған тәрбиеленушілер саны

-


140 бала


Жылыту маусымна қажетті көмір мөлшері

-


Жоспар – 180 тонна





]]>
Бірлік ауылы

«Ақбөпе»бөбекжай-бақшасының

АННОТАЦИЯСЫ


 



Бөбекжай-бақшасының меңгерушісі

Байланыс нөмері

-


Саурыкова Нурбиби Елубаевна

87052078884

Бөбекжай-бақшасының мекен – жайы

-

Бірлік ауылы, О.Исабеков көшесі №64

Бөбекжай-бақшасының статусы

-

МКҚК бөбекжай-бақшасы

Бөбекжай-бақшасының пайдалануға берілген жылы

-

1985 жыл

Күрделі жөндеуден өткен уақыты

-


Күрделі жөндеу жұмыстары 2012 жылы  8 000 000 млн.теңгеге жүргізілді.

Жобалық сыйымдылығы

-

140 орын

Бөбекжай-бақшасының ғимараты

-



Бөбекжай 2     қабаттан тұрады.

Жылу жүйесі – Автономды, қатты отынмен  жылытылады

Электр жүйесі –Орталықтандырылған 

Оқыту тілі

-

Қазақша

Тәрбиеленушілер саны:

-

 140 бала

Педагогтардың жалпы саны

-


Педагогтардың жалпы саны –21

Кіші қызметкерлер

-

 Кіші қызметкер - 21

Ыстық тамақпен қамтылған тәрбиеленушілер саны

-


140 бала


Жылыту маусымна қажетті көмір мөлшері

-


Жоспар – 180 тонна





]]>
admin Tue, 20 Feb 2024 12:04:39 +0600
Педагогтар http://aqbope.moiynkum.kz/dstemelk-zhmystar/erteglkter/79-pedagogtar.html http://aqbope.moiynkum.kz/dstemelk-zhmystar/erteglkter/79-pedagogtar.html Бірлік ауылы

«Ақбөпе»бөбекжай-бақшасының

АННОТАЦИЯСЫ


 



Бөбекжай-бақшасының меңгерушісі

Байланыс нөмері

-


Саурыкова Нурбиби Елубаевна

87052078884

Бөбекжай-бақшасының мекен – жайы

-

Бірлік ауылы, О.Исабеков көшесі №64

Бөбекжай-бақшасының статусы

-

МКҚК бөбекжай-бақшасы

Бөбекжай-бақшасының пайдалануға берілген жылы

-

1985 жыл

Күрделі жөндеуден өткен уақыты

-


Күрделі жөндеу жұмыстары 2012 жылы  8 000 000 млн.теңгеге жүргізілді.

Жобалық сыйымдылығы

-

140 орын

Бөбекжай-бақшасының ғимараты

-



Бөбекжай 2     қабаттан тұрады.

Жылу жүйесі – Автономды, қатты отынмен  жылытылады

Электр жүйесі –Орталықтандырылған 

Оқыту тілі

-

Қазақша

Тәрбиеленушілер саны:

-

 140 бала

Педагогтардың жалпы саны

-


Педагогтардың жалпы саны –21

Кіші қызметкерлер

-

 Кіші қызметкер - 21

Ыстық тамақпен қамтылған тәрбиеленушілер саны

-


140 бала


Жылыту маусымна қажетті көмір мөлшері

-


Жоспар – 180 тонна





]]>
Бірлік ауылы

«Ақбөпе»бөбекжай-бақшасының

АННОТАЦИЯСЫ


 



Бөбекжай-бақшасының меңгерушісі

Байланыс нөмері

-


Саурыкова Нурбиби Елубаевна

87052078884

Бөбекжай-бақшасының мекен – жайы

-

Бірлік ауылы, О.Исабеков көшесі №64

Бөбекжай-бақшасының статусы

-

МКҚК бөбекжай-бақшасы

Бөбекжай-бақшасының пайдалануға берілген жылы

-

1985 жыл

Күрделі жөндеуден өткен уақыты

-


Күрделі жөндеу жұмыстары 2012 жылы  8 000 000 млн.теңгеге жүргізілді.

Жобалық сыйымдылығы

-

140 орын

Бөбекжай-бақшасының ғимараты

-



Бөбекжай 2     қабаттан тұрады.

Жылу жүйесі – Автономды, қатты отынмен  жылытылады

Электр жүйесі –Орталықтандырылған 

Оқыту тілі

-

Қазақша

Тәрбиеленушілер саны:

-

 140 бала

Педагогтардың жалпы саны

-


Педагогтардың жалпы саны –21

Кіші қызметкерлер

-

 Кіші қызметкер - 21

Ыстық тамақпен қамтылған тәрбиеленушілер саны

-


140 бала


Жылыту маусымна қажетті көмір мөлшері

-


Жоспар – 180 тонна





]]>
admin Tue, 20 Feb 2024 12:04:35 +0600
"Қиял әлеміне саяхат" http://aqbope.moiynkum.kz/dstemelk-zhmystar/trbielenushlerd-marapattary/78-ijal-lemne-sajahat.html http://aqbope.moiynkum.kz/dstemelk-zhmystar/trbielenushlerd-marapattary/78-ijal-lemne-sajahat.html admin Mon, 26 Jun 2023 01:10:11 +0600 Педагогикалық кеңес http://aqbope.moiynkum.kz/dstemelk-zhmystar/72-pedagogikaly-kees.html http://aqbope.moiynkum.kz/dstemelk-zhmystar/72-pedagogikaly-kees.html admin Sun, 25 Jun 2023 00:49:26 +0600 топтар http://aqbope.moiynkum.kz/dstemelk-zhmystar/toptar/56-6-top-balapan-toby-20bala-lynsha-toby-20-bala-abota-toby-25-bala-knshua-toby-25-bala-bolasha-ttby-25-balaarlyash-toby-25-bala.html http://aqbope.moiynkum.kz/dstemelk-zhmystar/toptar/56-6-top-balapan-toby-20bala-lynsha-toby-20-bala-abota-toby-25-bala-knshua-toby-25-bala-bolasha-ttby-25-balaarlyash-toby-25-bala.html admin Fri, 23 Dec 2022 12:23:57 +0600 Перспективалық жоспар http://aqbope.moiynkum.kz/dstemelk-zhmystar/67-perspektivaly-zhospar.html http://aqbope.moiynkum.kz/dstemelk-zhmystar/67-perspektivaly-zhospar.html


































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































]]>



































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































]]>
admin Wed, 31 Aug 2022 10:30:20 +0600
«Ш дыбысы» http://aqbope.moiynkum.kz/dstemelk-zhmystar/50-ashy-ou-yzmet-blm-beru-salasy-atynas-shyarmashyly-ou-s-reket-sjleud-damytu-zhapsyru-tayryby-sh-dybysy-mad-12-toptary.html http://aqbope.moiynkum.kz/dstemelk-zhmystar/50-ashy-ou-yzmet-blm-beru-salasy-atynas-shyarmashyly-ou-s-reket-sjleud-damytu-zhapsyru-tayryby-sh-dybysy-mad-12-toptary.html Білім беру саласы: Қатынас. Шығармашылық

Оқу іс-әрекеті: Сөйлеуді дамыту. Жапсыру.

Тақырыбы: «Ш дыбысы»

Әдіс-тәсілдер: Көрсету, түсіндіру, сұрақ-жауап,

Көрнекілік: Слайд, айна, желім, таяқшалар, суреттер т.б

Мақсаты: Балаларға артикуляциялық жаттығулар тыныс алу, саусақ жаттығуларын жасай отырып ш дыбысының дұрыс артикуляциясын анықтау. Ш дыбысының жеке түрінде, буында сөзде дұрыс анық айтуға үйрету, сөдік қорын молайту.

Сөздегі дыбыстарды ашық айтуға үйрету. Есте сақтау, ойлау қабілеттерін дамыту. Балаларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу. 

Билингвалды компонент: дыбыс-звук, қоян-заяц, волк-қасқыр, тышқан-мыш, бақа-лягушка.

Оқу қызметінің технологиялық картасы

ОІӘ

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс әрекеті

Мотивациялық

қозғауыш

















Ұйымдастыру-іздестіру

Балалар сендердің көңіл күйлерің қалай?

Ендеше бір-бірімізге жылы лебізімізді білдірейік. 

  1. Шаттық шеңбер


Біз ерекше баламыз

Айтқан тілді аламыз

Достарымды көргенде

Қуана қарсы аламыз

Қайырлы таң балалар 


Шамамен сырғып келетін

Шана, конький тебетін

Аққала жасап ойнайтын

Бұл қай мезгіл деп ойлайсың?


Олай болса қыс, мезгілінің қандай ерекшеліктерін білесіңдер

-Өте дұрыс айтасыңдар

-Ендеше боран соққанды қимылмен көрсетейік.

Қатты аяз болып қолымыз тоңғанда не істейміз?

-Қыс айларын тап беріңдерші?



-Балалар мен сендермен бірге «Ш дысыбысының үйі» ойынын ойнағам келіп отыр .

«Ш» дысыбысы өте биік, көп қабатты үйде тұрады екен. Бұл үйде орман аңдары түлкі, қасқыр, аю, бақа, қоян, тышқан тұрғысы келеді екен. «Ш» дысыбысының әр қабытындағы бөлмелерінің  өз тапсырмалары бар екен. 

-Балалар біз осы үйде тұрғысы келетін аңдарға көмектесеміз бе?

-Олай болса тышқанды ең жоғарғы қабаттағы бөлмеге орналастыру үшін сол бөлменің тапсырмасын орындайық. 

1. Тапсырма

Артикуляциялық жаттығулар «Ғажайып гүл»

Тапсырмалар  арт. жаттығулар

Балалар біздің тіліміз ғажайып гүл болады

Тілді сыртқа шығару



Гүліміздің жан-жағына жапырақтар өсіп келеді

Тілімізді оңға, солға қозғалтамыз

Гүліміздің ортасы дөңгелек екен

Тілімізді жалпайтып шығарамыз 

Гүліміздің үстіне жаңбыр тамшылап жатыр

Ат шабыс











-Балалар «Ш» дысыбысының зәулім үйінің бірінші тапсырмасын орындап тышқанды бөлмеге орналастырдық. Енді бақаны орналастырымыз. 


Жұмбақ


Қыста үйге кірмейді

Көктем түссе жүрмейді




Қыста да, жазда да бір түсті




-шана ,шырша сөздері қандай дыбыстан басталып тұр екен.



-Қане балалар осы «Ш» дысыбысының кескінін еске түсіріп көрейікші. «Ш» дысыбысын ауады жазып көрейікші. Алдарында түрлі-түсті құмдар тұр соған жазып көрейік. 

Келесі бөлмеге қоянды орналастырамыз. 

-Келесі тапсырманы орындайық. 

Тіл ширату

-Ша, ша, ша жерде жатыр алаша

Ша, ша, ша алашамыз тамаша

Ші, ші,ші біздің бала бірінші

Ша, ша, ша –ойын тамаша

Шу, шу,шу-шашылады шашу

Үш, үш, үш бойға жинап күш

Аш,аша,аш ұшып келді қарлығаш.


-Келесі бөлмеге түлкіні орналастыру үшін келесі тапсырманы орындайық

Дидактикалық ойын «Кім тапқыр»

Шарты: Шеңбер бойындағы түлі суреттер арасынан «Ш» дысыбысының бар суреттерді тұсына қыстырғыштарды қыстырады , атайды.

Жарайсыңдар балалар қасқырдың да тапсырмасын орындап өз бөлмесіне орналастырдық.

(бой сергіту) Музыка ырғағымен

Қасқырды орналастыру үшін келесі тапсырманы орындап көрелік


Ең соңғы аюды орналастыру үшін «Ш» дысыбысының ең соңғы тапсырмасын орындайық.

-Аңдарға жеке-жеке үй жасау. Жасап көрсету

Есік қағылып топқа аю кіреді.

Салематсыңдар ма балалар!

Мына сыйлықтарды «Ш» дысыбысының үйшігінде тұруға көмектескендерің үшін сендерге рахмет ретінде  бақа, қоян, түлкі, тышқан, қасқыр, аю сендерге беріп жіберді. Балалар рахмет сендерге бізге көмектескендерің үшін. Сау болыңдар балалар деп аю шығып кетеді.


Билингвалды компонент: дыбыс-звук, қоян-заяц, волк-қасқыр, тышқан-мыш, бақа-лягушка.


-Міне балалар біз «Ш» дысыбысының   зәулім үйіне бақаны, тышқанды, қасқырды, аюды қоныстандыруға көмектестіңдер  

Сендерге бүгінгі сабақ ұнады ма?

Не істедік?

Несімен ұнады?

Не жасаған ұнады?
 -Балалар бүгінгі сабағымыз аяқталды. Сендерге көп-көп рахмет      


Жақсы














Қыс


3 ай бар

Желтоқсан, қаңтар, ақпан


Балалар қимылмен қайталайды 


Желтоқсан, қаңтар, ақпан













-Ия






























Балалар қайталайды










Суреттерді тапты







Сергіту сәті жасалды









Үйді жапсырды








Қайталайды







-Ия

-Ойындар ойнадық, үй жапсырдық

-Тапсырмалар орындадық


 Күтілетін нәтиже:

Білуі: «Ш» дысыбысын дұрыс айтты

Меңгеруі: «Ш» дысыбысын меңгерді

Жасай алуы: ойындарды дұрыс ойнай алды. 




]]>
]]> admin Tue, 29 Mar 2022 11:31:28 +0600
Қыс қызығы http://aqbope.moiynkum.kz/dstemelk-zhmystar/47-ysy-shynytyru-ojyndary-dene-trbie-nsaushysy-sarybaeva-d.html http://aqbope.moiynkum.kz/dstemelk-zhmystar/47-ysy-shynytyru-ojyndary-dene-trbie-nsaushysy-sarybaeva-d.html Бірлік ауылы

«Ақбөпе» балабақшасы






                                          Қысқы шынықтыру ойындары
















                                                   Дене тәрбие нұсқаушысы: Сарыбаева Д. 







2021-2022 оқу жылы




Білім беру саласы: «Денсаулық»

Оқу іс-әрекеті «Дене тәрбиесі»

Тақырыбы: «Қыс қызығы»

Мақсаты: Балаларды жүруге, жүгіруге,  кедергілер арасымен жүгіруге, қыс туралы жаттаған тақпақтарын айтқызу, эстафеталық ойындар ойнату.

Балалардың ішкі жан дүниесін оята отырып, олардың күш жігерін, еркіндігін шынықтыра отырып жеңіске жеткізу.

Керекті құралдар: 3шана, кеглилер, түрлі-түсті бояулар, 3 қалақ, 3 шелек, з шарф, 3 сәбіз, көздеріне қара көмір, қар домалақтары, шайба, клюшка, ракетка, доп.

Құрмететті, Балалар және балабақша ұжымы.

Бүгінгі «Қыс қызығы» мерекесіне қош келдіңіздер!

Қыста көптеген ойындар ойнауға болады. 

-Қыс дегенде біз нені көз алдымызға елестетеміз?

-Күннің суықтығын, қарды, шананы.

-Қыс мезгілінде қанша ай бар?

-Қыс мезгілінде үш ай бар.

Қардың түсі қандай?

-Қардың түсі ақ

-Қыстың қандай ерекшеліктері бар?

-Қыста күн суық болады, қар жауады, мұз қатады.

- Олай болса біз   бірнеше ойындар ойнаймыз.

Біздің бірінші ойынымыз «Шана тарту».

Сол кезде қоянмен түлкі қуанып жүгіріп келеді. Біз де сендермен бірге ойнайықшы, бізді командаларыңа қосыңдаршы.

-Балалар қоян мен түлкіні қосамаз ба?

-Ия

-Түлкі мен қоян топтың басында тұрып, ойынды бастайды.

1 ойын: Шана тарту

2 ойын Шыршаны сәндеу

Жылыну сәті. «Ұзын құлақ сұр қоянды» тақпақғын айту арқылы қимыл жасау.

Ұзын құлақ сұр қоян,

Естіп қалып сыбдырды.

Ойлы қырлы жерлермен

Ытқып, ытқып жүгірді.

Қарап еді артына

Көзінің сап қиығын

Келе жатқан томпаңдап

Көжегі екен өзінің

3 ойын: Қалақпен қар тасу

4 ойын: Дәлдеп құлату

5 ойын: Сақиналарды ретімен жинау

6 ойын:  Шайбаны клюшкамен алып жүру


Алаңдағы балаларға ыстық тоқаш таратылады.

Құрметті балалар, балабақша ұжымы бүгінгі қыс қызығы атты спорттық іс-шара аяқталды. Көңілді ойынымызға қатысқандарыңызға көп-көп рахмет.





]]>
Бірлік ауылы

«Ақбөпе» балабақшасы






                                          Қысқы шынықтыру ойындары
















                                                   Дене тәрбие нұсқаушысы: Сарыбаева Д. 







2021-2022 оқу жылы




Білім беру саласы: «Денсаулық»

Оқу іс-әрекеті «Дене тәрбиесі»

Тақырыбы: «Қыс қызығы»

Мақсаты: Балаларды жүруге, жүгіруге,  кедергілер арасымен жүгіруге, қыс туралы жаттаған тақпақтарын айтқызу, эстафеталық ойындар ойнату.

Балалардың ішкі жан дүниесін оята отырып, олардың күш жігерін, еркіндігін шынықтыра отырып жеңіске жеткізу.

Керекті құралдар: 3шана, кеглилер, түрлі-түсті бояулар, 3 қалақ, 3 шелек, з шарф, 3 сәбіз, көздеріне қара көмір, қар домалақтары, шайба, клюшка, ракетка, доп.

Құрмететті, Балалар және балабақша ұжымы.

Бүгінгі «Қыс қызығы» мерекесіне қош келдіңіздер!

Қыста көптеген ойындар ойнауға болады. 

-Қыс дегенде біз нені көз алдымызға елестетеміз?

-Күннің суықтығын, қарды, шананы.

-Қыс мезгілінде қанша ай бар?

-Қыс мезгілінде үш ай бар.

Қардың түсі қандай?

-Қардың түсі ақ

-Қыстың қандай ерекшеліктері бар?

-Қыста күн суық болады, қар жауады, мұз қатады.

- Олай болса біз   бірнеше ойындар ойнаймыз.

Біздің бірінші ойынымыз «Шана тарту».

Сол кезде қоянмен түлкі қуанып жүгіріп келеді. Біз де сендермен бірге ойнайықшы, бізді командаларыңа қосыңдаршы.

-Балалар қоян мен түлкіні қосамаз ба?

-Ия

-Түлкі мен қоян топтың басында тұрып, ойынды бастайды.

1 ойын: Шана тарту

2 ойын Шыршаны сәндеу

Жылыну сәті. «Ұзын құлақ сұр қоянды» тақпақғын айту арқылы қимыл жасау.

Ұзын құлақ сұр қоян,

Естіп қалып сыбдырды.

Ойлы қырлы жерлермен

Ытқып, ытқып жүгірді.

Қарап еді артына

Көзінің сап қиығын

Келе жатқан томпаңдап

Көжегі екен өзінің

3 ойын: Қалақпен қар тасу

4 ойын: Дәлдеп құлату

5 ойын: Сақиналарды ретімен жинау

6 ойын:  Шайбаны клюшкамен алып жүру


Алаңдағы балаларға ыстық тоқаш таратылады.

Құрметті балалар, балабақша ұжымы бүгінгі қыс қызығы атты спорттық іс-шара аяқталды. Көңілді ойынымызға қатысқандарыңызға көп-көп рахмет.





]]>
admin Wed, 26 Jan 2022 16:14:17 +0600
Көңілді ойындар http://aqbope.moiynkum.kz/dstemelk-zhmystar/46-kld-ojyndar-ashy-ou-s-reket-erte-zhas-balapan-toby-trbiesh-bubekova-g.html http://aqbope.moiynkum.kz/dstemelk-zhmystar/46-kld-ojyndar-ashy-ou-s-reket-erte-zhas-balapan-toby-trbiesh-bubekova-g.html

«Ақбөпе» балабақшасы

                                                                      





«Көңілді ойындар»»

Ашық оқу іс-әрекеті

Ерте жас «Балапан» тобы








                             Тәрбиеші: Әбубекова Г           



2021-22 о/ж



Білім беру саласы: Таным (Коммуникациялық интеграциясы)

Сенсорика(Көркем әдебиет интеграциясы)

Тақырыбы: «Көңілді ойындар»

Мақсаты: Заттардың көлеміне, пішініне, түсіне қарай топтастырып ажыратуға үйрету. Балалардың ойлау қабілеті арқылы тілін дамыту, Өзбетімен жұмыс жасауға машықтандыру. Балалардың бір-біріне қамқаор болуға, ұйымдастырып іс бітіруге шыдамдылыққа тәрбиелеу

Қолданылған инновациылық технологиялар: аудиодыбыс, Монтесорридің педогогикалық жүйесі (сенсорикалық аймаған қамту), ойын технологиясы, денсаулық сақтау технологиясы (Су джон)

Қолданылған материалдар: Пішіндер әр түрлі фетрадан дайындалған үлестірмелі метериалдар,тікенекті доптар. 

Сөздік жұмыс:Орман

Биингвалды компонент: Қоян-заяц, сәбіз-морковь,орман-лес


Іс-әрекеттер

Тәрбиеші іс-әрекеті

Бала іс-әрекеті

Мотив қозғаушы





























































































Рефлек.түзету

Тәрбиеші: 

-Балалар бізде бүгін ерекше күн, бізге көп қонақтар келіпті

Қонақтармен амандасайық

Шаттық шеңбер


Сәлем менің алақандарым

(Қолдарымен шапалақтайды

Сәлем менің аяқтарым

(аяқтарымен топыралатады)

Сәлем аппақ бетіме

(бетін сипайды)

Еріндеріме сәлем

(Еріндеріме сәлем)


-Қазір жылдың қай мезгілі?

-Қыс мезгілі екенін қайдан білеміз?

-Қыс мезгілінде қар жауады

-Қыс мезгілінде қанша ай бар?

-Қане атап көрейікші?



Тәрбиеші: 

-Балалар тыңдайықшы, бұл ненің даусы екен?

-Қане мен барып көрейін. Ой балалар мұнда хат бар екен. Мен сендерге оны оқып берейін. Хатта қоян жазыпты, ол барлығымызды қонаққа шақырады. Ол бізбен бірге көңілді қызықты ойындар ойнағысы келеді.

Олай болса орманға қалай жетеміз?

-Барсақ     барайық

Тәрбиеші

-Балалар поездға отырмас бұрын, поездың қандай дыбыс шығаратынын айтайықшы

-Балалар енді поезд іске қосылады, абай болыңдар

Аудиодыбыс поездың дауысы

Орман және қоян бейнесі

Тәрбиеші: 

-Анау алыстан секіріп келе жатқан не болды екен?

Қоян

Сәлеметсіңдер ме балалар?

Мен сендерді көргеніме сондай қуаныштымын. Алақай, алақай мен сендермен ойнайтын болдым. Келгендерің қандай жақсы болды.

Тәрбиеші:

Бізде қарап тұрмайық

Қызықты ойын бастайық

Тікенекті допты алайық

Қолымызды сықырлатып алайық

Суджон жаттығуы

1ойын. «Тікенекті доптар»


Добым, добым домалақ

Қайда кеттің домалап

Үстел үстін бүлдірдің

Тәрелкені сындырдың

Тәрбиеші: 

-Балалар мынау не зат болды екен?

Дұрыс айтасыңдар-бұл шарлар, оны бізге түсіне қарай ажырату керек екен.

2 ойын. Дидактикалық ойын

«Түсіне қарап ажырат

Шарты: Балалар үш түсті шарларды үш ыдысқа бөліп салады.

Тәрбиеші: 

Балалар біз керемет ойын ойнадық енді досымызға сыйлық жасайық.

Дидактикалық ойын. «Сәбіз жинау»

Шарты: Балалар сәбіздің сабағын орналастыру қажет, қыстырғышты қолдану арқылы

Тәрбиеші: 

-Балалар біз ойнадық, көңіл көтердік, енді бір таза ауада сергіп алайық. 

Сергіту жаттығу қоянмен

Қоян өзің қандайсың 

Бір ойынға тоймайсың

Секіріп-секіріп

Артымыздан қалмайсын


Қоян

-Балалар сендерге көп рахмет маған сәбіз сыйладыңдар, көп ойын үйрендім сендермен бірге

Сау болыңдар балалар жолдарың болсын

Тәрбиеші:

-Балалар пойызымызға отырайық, бақшамызға қайтайық. Қоян мен қоштасайық

(поездың аудиодыбысы қосылады)



-Балалар ,біз бүгін қайда бардық?

-Орманға немен бардық?

-Ол жерде біз не істедік?

-Біз кімге қонаққа бардық?

Билингвалды сыңары: 

Қоян-заяц

Сәбіз-морковь, орман-лес

Тәрбиеші балаларды мадақтайды





-Сәлеметсіздер ме

Қимыл жасау









-Казір жылдың қыс мезгілі

Табиғаттың өзгеруінен білеміз

-3 ай

-желтоқсан, Қаңтар, Ақпан  



Қарғаның даусы екен







-Поездбен барамыз




Пух-чик-чик







-Ол қоян ғой



-сәлеметсің қоян

-Ия, ия, ия

















-Лл шарлар

Балалар қызыл, жасыл, көк шарларды дәл сондай түсті қорапқа салады. 



Балалар фетрден жасалған сәбізге қыстырғыш қыстырады.







Балалар қайталайды






Рахмет саған,қоян қуанады


-сау бол қоян









-орманға бардық

-Поездбен бардық

Ойын ойнадық

-Қоянға



-Ия




Біледі: Көк, қызыл, жасыл түстерді ажыратады.

Игереді: Пішіндерді орналастыруды, ұсақ маториканы жетілдіру.

Меңгереді: Көркем әдебиет кейіптерін фетрден дайындалған үлестірілмелі

материалдармен жұмыс жасауды.








]]>

«Ақбөпе» балабақшасы

                                                                      





«Көңілді ойындар»»

Ашық оқу іс-әрекеті

Ерте жас «Балапан» тобы








                             Тәрбиеші: Әбубекова Г           



2021-22 о/ж



Білім беру саласы: Таным (Коммуникациялық интеграциясы)

Сенсорика(Көркем әдебиет интеграциясы)

Тақырыбы: «Көңілді ойындар»

Мақсаты: Заттардың көлеміне, пішініне, түсіне қарай топтастырып ажыратуға үйрету. Балалардың ойлау қабілеті арқылы тілін дамыту, Өзбетімен жұмыс жасауға машықтандыру. Балалардың бір-біріне қамқаор болуға, ұйымдастырып іс бітіруге шыдамдылыққа тәрбиелеу

Қолданылған инновациылық технологиялар: аудиодыбыс, Монтесорридің педогогикалық жүйесі (сенсорикалық аймаған қамту), ойын технологиясы, денсаулық сақтау технологиясы (Су джон)

Қолданылған материалдар: Пішіндер әр түрлі фетрадан дайындалған үлестірмелі метериалдар,тікенекті доптар. 

Сөздік жұмыс:Орман

Биингвалды компонент: Қоян-заяц, сәбіз-морковь,орман-лес


Іс-әрекеттер

Тәрбиеші іс-әрекеті

Бала іс-әрекеті

Мотив қозғаушы





























































































Рефлек.түзету

Тәрбиеші: 

-Балалар бізде бүгін ерекше күн, бізге көп қонақтар келіпті

Қонақтармен амандасайық

Шаттық шеңбер


Сәлем менің алақандарым

(Қолдарымен шапалақтайды

Сәлем менің аяқтарым

(аяқтарымен топыралатады)

Сәлем аппақ бетіме

(бетін сипайды)

Еріндеріме сәлем

(Еріндеріме сәлем)


-Қазір жылдың қай мезгілі?

-Қыс мезгілі екенін қайдан білеміз?

-Қыс мезгілінде қар жауады

-Қыс мезгілінде қанша ай бар?

-Қане атап көрейікші?



Тәрбиеші: 

-Балалар тыңдайықшы, бұл ненің даусы екен?

-Қане мен барып көрейін. Ой балалар мұнда хат бар екен. Мен сендерге оны оқып берейін. Хатта қоян жазыпты, ол барлығымызды қонаққа шақырады. Ол бізбен бірге көңілді қызықты ойындар ойнағысы келеді.

Олай болса орманға қалай жетеміз?

-Барсақ     барайық

Тәрбиеші

-Балалар поездға отырмас бұрын, поездың қандай дыбыс шығаратынын айтайықшы

-Балалар енді поезд іске қосылады, абай болыңдар

Аудиодыбыс поездың дауысы

Орман және қоян бейнесі

Тәрбиеші: 

-Анау алыстан секіріп келе жатқан не болды екен?

Қоян

Сәлеметсіңдер ме балалар?

Мен сендерді көргеніме сондай қуаныштымын. Алақай, алақай мен сендермен ойнайтын болдым. Келгендерің қандай жақсы болды.

Тәрбиеші:

Бізде қарап тұрмайық

Қызықты ойын бастайық

Тікенекті допты алайық

Қолымызды сықырлатып алайық

Суджон жаттығуы

1ойын. «Тікенекті доптар»


Добым, добым домалақ

Қайда кеттің домалап

Үстел үстін бүлдірдің

Тәрелкені сындырдың

Тәрбиеші: 

-Балалар мынау не зат болды екен?

Дұрыс айтасыңдар-бұл шарлар, оны бізге түсіне қарай ажырату керек екен.

2 ойын. Дидактикалық ойын

«Түсіне қарап ажырат

Шарты: Балалар үш түсті шарларды үш ыдысқа бөліп салады.

Тәрбиеші: 

Балалар біз керемет ойын ойнадық енді досымызға сыйлық жасайық.

Дидактикалық ойын. «Сәбіз жинау»

Шарты: Балалар сәбіздің сабағын орналастыру қажет, қыстырғышты қолдану арқылы

Тәрбиеші: 

-Балалар біз ойнадық, көңіл көтердік, енді бір таза ауада сергіп алайық. 

Сергіту жаттығу қоянмен

Қоян өзің қандайсың 

Бір ойынға тоймайсың

Секіріп-секіріп

Артымыздан қалмайсын


Қоян

-Балалар сендерге көп рахмет маған сәбіз сыйладыңдар, көп ойын үйрендім сендермен бірге

Сау болыңдар балалар жолдарың болсын

Тәрбиеші:

-Балалар пойызымызға отырайық, бақшамызға қайтайық. Қоян мен қоштасайық

(поездың аудиодыбысы қосылады)



-Балалар ,біз бүгін қайда бардық?

-Орманға немен бардық?

-Ол жерде біз не істедік?

-Біз кімге қонаққа бардық?

Билингвалды сыңары: 

Қоян-заяц

Сәбіз-морковь, орман-лес

Тәрбиеші балаларды мадақтайды





-Сәлеметсіздер ме

Қимыл жасау









-Казір жылдың қыс мезгілі

Табиғаттың өзгеруінен білеміз

-3 ай

-желтоқсан, Қаңтар, Ақпан  



Қарғаның даусы екен







-Поездбен барамыз




Пух-чик-чик







-Ол қоян ғой



-сәлеметсің қоян

-Ия, ия, ия

















-Лл шарлар

Балалар қызыл, жасыл, көк шарларды дәл сондай түсті қорапқа салады. 



Балалар фетрден жасалған сәбізге қыстырғыш қыстырады.







Балалар қайталайды






Рахмет саған,қоян қуанады


-сау бол қоян









-орманға бардық

-Поездбен бардық

Ойын ойнадық

-Қоянға



-Ия




Біледі: Көк, қызыл, жасыл түстерді ажыратады.

Игереді: Пішіндерді орналастыруды, ұсақ маториканы жетілдіру.

Меңгереді: Көркем әдебиет кейіптерін фетрден дайындалған үлестірілмелі

материалдармен жұмыс жасауды.








]]>
admin Tue, 25 Jan 2022 10:57:31 +0600
Қызықты математика http://aqbope.moiynkum.kz/dstemelk-zhmystar/49-abpe-balabashasy-yzyty-matematika-ashy-ou-yzmet-mad-2-bolasha-toby-toby.html http://aqbope.moiynkum.kz/dstemelk-zhmystar/49-abpe-balabashasy-yzyty-matematika-ashy-ou-yzmet-mad-2-bolasha-toby-toby.html «Ақбөпе» балабақшасы

                                                                      





«Қызықты математика!»

Ашық оқу қызметі

МАД-2 «Болашақ тобы» тобы









                             Тәрбиеші: Шаяхметова Ж       

2021-22 о/ж


Білім беру саласы: Таным «Қатынас»

Ұйымдастырылған оқу қызметі: Қарпайым математика негіздері.Көркем әдебиет. Құрастыру

Тақырыбы: Қызықты математика ертегідегі мысыққа көмектесе отырып сөздік қорларын молайту

Мақсаты: Геометриялық пішіндер туралы ұғымдарын қалыптастыру. Ойындар арқылы балалардың ойлау қабілеттерін арттыру. 1-ден-10-ға дейінгі сандарды тура және кері санау балаларды тапқырлыққа жауапкершілікке баулу.

Әдіс тәсілдер: Сұрақ-жауап түсіндіру.1-ден 10-ға дейінгі 

Көрнекілігі: Геометриялық пішіндер үлгі суреттер.санадар, суреттер. Мақта қыз бен мысық.

Блингвалдық компонент:1-один, 2-два,3-три орыс тілінде санау.

Оқу іс -әрекеті

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық қозғаушы

Шаттық шеңбер

Шеңбер болып тұрайық

Әлемде нұр тыныштық

Әрбір бейбіт күн ыстық

Қайырлы таң балалар

Жарқырайды қаламыз

Жайнай түсті даламыз

Қайырлы таң апайлар

Қайырлы таң балалар

Балалар қазір қай мезгіл?

Неше ай бар?

Атап беріңдерші

Балалар тәрбиешінің сөзін іс-әрекетін қайталайды. 







Қыз мезгілі

Үш ай бар

Желтоқсан, қаңтар, ақпан


Ұйымдастырушы іздестіруші


































Рефлексивтік түзету

Балалар бүгін біз ертегілер әлеміне саяхатқа шығамыз

«Мақта қыз бен мысық»     ертегісін әңгімелеу. Ертеде Мақта қыз бен мысық болыпты. Мақта қыз үй жинап жүріп мейіз тауып алады. Мысықты шақырып мейіз берейін десе мысық келмейді. Мақта қыз Мысық келмеген соң мейізді өзі жеп қояды. Мысық  келіп неге шақырдың деп сұрағанда Мақта қыз айтпайды.Мысық қатықты төгеді. Мақта қыз мысықтың құйрығын кесіп алады. Мысық құйрығымды берші деп жалынғанда Мақта қыз, сен берілген тапсырмаларды орындасаң мен сенің құйрығыңды қайтарып беремін деді. 

-Балалар мысыққа көмектесеміз бе?

1. Тапсырма. Сиырдың тапсырмасы1-ден 10-ға дейін өсу ретімен және кері санау

2 тапсырма. Ағаштың тапсырмасы

Логикалық есеп

3тап-ма. Қыздардың тапсырмасы

Төртінші артық не артық

Сергіту сәті

Оң қолымда бес саусақ

Сол қолымда 5 саусақ

5-ті-5 ке қосқанда

Болады екен 10 саусақ

 4 тапсырма. Дүкеншінің тапсырмасы

1Мысалдарды шығар1

5 тапсырма. Тауықтың тапсырмасы. Дидактикалық ойын «Көршісін тап»

6-тап-ма. «Тышқанның тапсырмасы» Дамытушы ойын

Төрт пішіннің ішінен қалғанына «Ұқсас пішінін тап»

Жарайсыңдар балалар сендер барлық тапсырманы орындап шықтыңдар. Соңғы тапсырма ертегі кейіпкерлерін құрастыру. Балалар сендер ертегі кейіпкерлерін құрастырып мысыққа құйрығын қайтаруға көмектесіңдер. Жарайсыңдар

Қорытынды

Балалар сендерге Мысыққа көмектескен ұнады ма?

Кімге қандай тапсырма орындаған ұнады?

Барлықтарың сабаққа жақсы қатыстыңдар.




Балалар ертегіні мұқият тыңдайды














-Ия көмектесіміз


Тапсырмаларды орындаймыз


Балалар екінші тапсырманы да орындайды


Артық затты табады


Балалар сергіту сәтін қайталайды.


Балалар есептерді шығарады


Балалар тапсырманы орындапп шығады









Балалар ертіглер кейіпкерлерін құрастырады.



-ұнады


Балалардың жауабы



Не істей алды: Тапсырмаларды толықтай орындай алды















]]>
«Ақбөпе» балабақшасы

                                                                      





«Қызықты математика!»

Ашық оқу қызметі

МАД-2 «Болашақ тобы» тобы









                             Тәрбиеші: Шаяхметова Ж       

2021-22 о/ж


Білім беру саласы: Таным «Қатынас»

Ұйымдастырылған оқу қызметі: Қарпайым математика негіздері.Көркем әдебиет. Құрастыру

Тақырыбы: Қызықты математика ертегідегі мысыққа көмектесе отырып сөздік қорларын молайту

Мақсаты: Геометриялық пішіндер туралы ұғымдарын қалыптастыру. Ойындар арқылы балалардың ойлау қабілеттерін арттыру. 1-ден-10-ға дейінгі сандарды тура және кері санау балаларды тапқырлыққа жауапкершілікке баулу.

Әдіс тәсілдер: Сұрақ-жауап түсіндіру.1-ден 10-ға дейінгі 

Көрнекілігі: Геометриялық пішіндер үлгі суреттер.санадар, суреттер. Мақта қыз бен мысық.

Блингвалдық компонент:1-один, 2-два,3-три орыс тілінде санау.

Оқу іс -әрекеті

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық қозғаушы

Шаттық шеңбер

Шеңбер болып тұрайық

Әлемде нұр тыныштық

Әрбір бейбіт күн ыстық

Қайырлы таң балалар

Жарқырайды қаламыз

Жайнай түсті даламыз

Қайырлы таң апайлар

Қайырлы таң балалар

Балалар қазір қай мезгіл?

Неше ай бар?

Атап беріңдерші

Балалар тәрбиешінің сөзін іс-әрекетін қайталайды. 







Қыз мезгілі

Үш ай бар

Желтоқсан, қаңтар, ақпан


Ұйымдастырушы іздестіруші


































Рефлексивтік түзету

Балалар бүгін біз ертегілер әлеміне саяхатқа шығамыз

«Мақта қыз бен мысық»     ертегісін әңгімелеу. Ертеде Мақта қыз бен мысық болыпты. Мақта қыз үй жинап жүріп мейіз тауып алады. Мысықты шақырып мейіз берейін десе мысық келмейді. Мақта қыз Мысық келмеген соң мейізді өзі жеп қояды. Мысық  келіп неге шақырдың деп сұрағанда Мақта қыз айтпайды.Мысық қатықты төгеді. Мақта қыз мысықтың құйрығын кесіп алады. Мысық құйрығымды берші деп жалынғанда Мақта қыз, сен берілген тапсырмаларды орындасаң мен сенің құйрығыңды қайтарып беремін деді. 

-Балалар мысыққа көмектесеміз бе?

1. Тапсырма. Сиырдың тапсырмасы1-ден 10-ға дейін өсу ретімен және кері санау

2 тапсырма. Ағаштың тапсырмасы

Логикалық есеп

3тап-ма. Қыздардың тапсырмасы

Төртінші артық не артық

Сергіту сәті

Оң қолымда бес саусақ

Сол қолымда 5 саусақ

5-ті-5 ке қосқанда

Болады екен 10 саусақ

 4 тапсырма. Дүкеншінің тапсырмасы

1Мысалдарды шығар1

5 тапсырма. Тауықтың тапсырмасы. Дидактикалық ойын «Көршісін тап»

6-тап-ма. «Тышқанның тапсырмасы» Дамытушы ойын

Төрт пішіннің ішінен қалғанына «Ұқсас пішінін тап»

Жарайсыңдар балалар сендер барлық тапсырманы орындап шықтыңдар. Соңғы тапсырма ертегі кейіпкерлерін құрастыру. Балалар сендер ертегі кейіпкерлерін құрастырып мысыққа құйрығын қайтаруға көмектесіңдер. Жарайсыңдар

Қорытынды

Балалар сендерге Мысыққа көмектескен ұнады ма?

Кімге қандай тапсырма орындаған ұнады?

Барлықтарың сабаққа жақсы қатыстыңдар.




Балалар ертегіні мұқият тыңдайды














-Ия көмектесіміз


Тапсырмаларды орындаймыз


Балалар екінші тапсырманы да орындайды


Артық затты табады


Балалар сергіту сәтін қайталайды.


Балалар есептерді шығарады


Балалар тапсырманы орындапп шығады









Балалар ертіглер кейіпкерлерін құрастырады.



-ұнады


Балалардың жауабы



Не істей алды: Тапсырмаларды толықтай орындай алды















]]>
admin Tue, 18 Jan 2022 12:19:30 +0600